Chocolatcovered cherries

Jag är kär, jag är seriöst kärast i hela världen! I massor med olika saker och människor dessutom! Om allihop ska räknas upp så kommer jag förmodligen sitta här resten av natten också! Men för ovanlighetens skull ska jag nu skriva upp en lista på nästan alla saker jag är kär i! (Observera att jag har väldigt lätt för att bli kär i ting och frasen "Åh, jag är kär i den" ganska ofta slinker över mina läppar")

Här kommer min fina lisa i alla fall:
1. En person vars namn jag inte kan skriva offentligt, eftersom han förmodligen inte vet om det, och gärna ska få reda på det på ett annat sätt än att läsa det i min blogg... Men det här är kärlek.
2. Jesse McCartney
3. Ballerinaskor, alla sorter!
4. Rosa klänning från H&M
5. Orden "Wuppie", "Get" & "Loppuluppis"
6. Alla Gabriels beats
7. Mina Marilyn Monroe-Vans
8. Låten "Charoit" med Gavin DeGraw
9. Helmer, internskämt.
10. Alla i serien Vänner
11. Väska från New York (som jag inte köpte, fan)
12. Mathildas gröna diadem
13. Jeans, speciellt Nudie's
14. Cedric Diggory 
15. JAG ÄR NYKÄR! Tomas Lindboms röst är den vackraste i världen! 

Allt kan ju såklart inte finnas med, dock. Och en annan sak som måste observeras är att trots att jag älskar alla underbara människor omkring mig kan de ju naturligtvis inte vara med på listan över allt jag är kär i! Men jag hoppas ni fortfarande förstår att ni har en väldigt stor plats i mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Mingman

Det var två saker jag kom att tänka på då jag lästa din lista.
1. Du annvände ordet "internskämt", det är ett ord man inte stöter på så ofta (hah, ett av mina favoritord för övrigt.)
2. Cedrick Diggory. Jag behöver väll inte säga mer, än att han nog skulle platsa på listan över saker jag älskade också =D!
Hare gött!
Kram Mingman

Postat av: Tomas

Vart är min röst nånstans?

2006-05-07 @ 21:24:06
Postat av: Penelope Cruz

This is a very good site. Thank you.

2008-02-11 @ 16:53:37
URL: http://penelope-cruz-star.blogspot.com
Postat av: Prebenelena

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2009-09-15 @ 12:20:36
URL: http://prebenelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback