Grisknorrar

Hejsanhejsan.

Mitt liv är som en enda stor, skär, grisknorr. En stor jävla kurva! Varför kan inte allt bara vara rakt ibland? Rakt och lent och flyta på som diskmedel, så som jag vill att det ska vara!? Jag hatar kurvor...
Nu till sakerna! (plural av saken) Jag har aldrig haft ett sådant skumt lov som detta! Det är trisst att det snart är över... Väldigt trisst! Fast i detta ögonblick pratar jag ju med Gabriel så livet är i denna stund underbart! Nu fick jag lust att sluta skriva (Gud i himmelen) eller så kan orsaken till att jag lämnar detta inlägg nästan helt ofärdigt ha att göra med att jag måste lämna ifrån mig datorn. You pick! Hursomhelst, pussar & krama på alla trevliga människor, ät cheesecake & var lyckliga!
 
Puss & Krams
// Madeleine

Kommentarer
Postat av: Alice

En annan har ju ätit hemgjord apelsincheesecake hela lovet... har fortfarande en bit kvar, som jag tänker äta upp heeeelt själv! Ses imorrn, puss!

2006-04-17 @ 17:49:02
Postat av: Gabriel

Jag känner mig smått olycklig, ska vi baka en cheescake?

Postat av: Alice

Jag kan baka cheesecake åt alla som vill smaka! Jag är bäst på att baka :D

2006-04-20 @ 12:04:22
URL: http://lorangas.blogg.se
Postat av: Irma

Ja! Kan vi inte ha en bak-tävling? (Om man inte är bra på att baka kan man tävla med sin bak istället).

"Hej då, ha det bäst, läs mig blogg!". ;) PUSS

2006-04-20 @ 16:58:08
Postat av: Irma

Bakpulver?

2006-04-20 @ 16:58:43
URL: http://irmas.blogg.se
Postat av: Corinne

läs min blogg. den är nästan lika bra som din :)

2006-04-20 @ 21:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback