Hear me, I'm crying out

Just nu lyder för ovanligheternas skull (märk ironin) Kelly Clarkson's ljuva stämma ur mina högtalare. Tack än en gång Carro för att du skickade en massa låtar! Justja! Märk väl: Som en trogen RENT-älskare har jag nu gått och köpt soundtracket! Jag är lycklig. Detta var under min och min underbara Mathildas dag. Jag köpte även mina nya kärleker för 300 pix, mina sprillans nya Marilyn Monroe-vans! Än en gång: JAG ÄR LYCKLIG!
 
Hur denna dag blir återstår att se, jag har iaf inte mensvärk som jag hade igår. Jag låg på soffan och skrek åt Gud och frågade varför han var så grym och orsakade mig denna outbärliga smärta. Han svarade dock inte, förvånad någon? Det var hemskt. Igår var typ min otursdag på något sätt, som jag nämde i förra inlägget fick jag reda på att jag gjort någon som står mig nära väldigt ledsen, helt utan att vetat om det. Men usch, vilken deppig stämning det blv nu, nu måste jag rycka upp mig själv! Kanske med en promenad eller nåt skit? :P Ring mig människor förresten, jag gillar att prata i telefon!

Igår kväll var det iaf väldigt mysigt, trots allt. Min fina lisa kom över och vi spenderade tisdags.kvällen med att kolla på extremt mycket vänner :) Jag d-y-r-k-a-r den serien! Jag & Lisa ska gifta oss med alla i den! Det har vi bestämt. Nu måste hursomhelst min söta lilla Homer gå ut, så jag får väl plaska ut i solen? Aja, fler detaljer om mitt händelserika liv kommer sen ;D Ta hand om er människor!

Krams & Krams 
// Madeleine  


Kommentarer
Postat av: Timkatinka

You have done a great job with everything on this site. I Love your site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback