If you wanna be my lover...

Shoohejsan allesammans ;) Idag har varit en extremt normal dag, det är ganska tråkigt när man tänker efter. Jag vill att det ska hända saker! Det kan väl åtminstone bli vår... (jag vet att jag tjatar om den saken!) Men tänk vad härligt när det ligger grönt, fint gräs utanför husen istället för kall, vit & smutsig snö! Jag får ju för sjutton samma känsla som när Mandis, Ebba & jag diksuterar Kicki Danielssons låt! Den känslan kan beskrivas som kalla kårar som löper längs ryggraden samtidigt som en extremt äcklig smak sprinds inuti min mun. Men nu är nog med taskiga kommentarer :P Vill du ha fler får du ringa & fråga ;)
Nej, nu måste jag fortsätta på min uppsats om Inkvisitionen!

Puss & Kram
// Madeleine

Kommentarer
Postat av: Kurre

Kicki Danielsson är inte värdig nog att delta i tävlingar..
Tävling! www.fin.blogg.se

2006-04-09 @ 14:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback