Seasons of love

Goder lördag-morgon!
Idag mår jag faktiskt bättre än vad jag gjorde när jag skrev mitt senaste inlägg. Trots att just den ledsamma saken som gjorde mig väldigt ledsen i torsdags inte har förändrats till det bättre så har faktiskt mina söta och underbara vänner lyckats muntra upp mig. Tack så oändligt mycket för det!
 
Jag har dessutom lyckats muntra upp mig själv, här kommer några underbart bra saker med gårdagen som gjorde mig väldigt glad: Jag köpte en ursnygg trekantsbikini (med någon sorts exotisk fågel på?) med tillhörande hotpants såklart, ett jättefint linne som verkligen skriker sommar och min extremt saknade RENT-skiva kom äntligen fram efter att ha varit frånrymmen från mig i typ tre veckor... Livet är kort sagt mycket bättre nu! Åtminstone i denna stund. Senare ska man ju iväg och träffa några underbara människor, åka hem till Kurre & bada i hans jacuzzi (vilken är anldningen till att jag lade ut 229:- på H&M's bikini-kollection, för det är ju inget nudist-party [såvitt jag vet iaf :S] fast Viktor verkade iofs väldigt positiv till den idén)

Jag sov dessutom ensam inatt! (oj, det där lät skumt) men jag sov faktiskt helt ensam i en liten enrummare ett nummer ifrån vår port, tittandes på vänner. Det var faktiskt rätt skönt att ha en hel lägenhet för sig själv, hade dessutom varit ännu underbarare om man hade haft ett nattlinne med sig och sluppit sova i jeans + haft lite sminkbortagning så man hade sluppit vakna upp med mscaran utsmetad över halv ansiktet. Någon som vill joina mitt nästa improviserade "somna-ensam-på-en-madrass-till-vänner-party"? Fast nej, det får bli min egna tradition! Aja, nu börjar jag morgon-flumma, det ska inte gå för långt för då kommer jag börja skriva saker som dels ingen får se och saker som folk skulle klassa mig som galen om dem såg. Nu ska jag hursomhelst skaffa mig själv lite frisk luft, kram på er alla!

Pussinuss
// Madeleine   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback