Singing in the rain

Det regnar, det regnar. Det är nästan lika hemskt som att det bara finns en enda dunkudde i vår lägenhet. Och det är hemskt! Både jag och min lillebror bråkar om den i minst 30 minuter varje kväll och av någon konstig anledning vinner alltid han. Det kanske har någonting att göra med att han hinner somna innan jag har argumenterat klart om varför jag borde få sova med dunkudden och inte han. Det brukar alltså inte gå så bra i dem diskussionerna... Men nu lämnar vi det!

En annan sak som jag däremot är duktigare på är fotografera har jag märkt! Kul, va? Hade mitt första fotograf-jobb igår och jag tjänade in 300:- bara på några timmar :) Jag är extremt stolt över mig själv! Det var under ett sångseminarium som Mandis var med på jag fick äran att fotografera. Så det blev väldigt mycket underbar sång också. Sedan fick jag njuta av den lokala körens konsert senare under kvällen så det blev mycket levande-musiklyssnade igår alltså, alltid lika trevligt :D

Nä, nu ska jag iväg och möta mammsingen på arlanda, hon kommer hem från Åre idag :)
Ha det så bra, pussinuss!
// Madeleine

Kommentarer
Postat av: Ragnarruna

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback