Vi är en väldigt uppfinningsrik trio.

Haha, jag inleder detta inlägg med att skratta. Detta är det första inlägget jag skriver på påsklovet. Jag ber så hemst mycket om ursäkt men jag har inte haft tid helt enkelt att uppdatera mina trogna läsare(?) om mitt extremt intressanta(frågetecken igen) liv. Hursomhelst så jag har jag, Gabriel och Filippa haft det väldigt trevligt under detta lov. Som roligast mellan söndagen & måndagen eftersom det var då vi faktiskt träffades... Det var länge sen jag hade ett sånt intressant och roligt dygn. Vi grundade uttrycket "Let's talk about sex" tillsammans med väldigt många andra roliga saker! Vi är en väldigt uppfinningsrik trio. Tro mig!

Jag kommer tyvärr inte på allt roligt vi sa & skrattade åt men jag kan glädja er alla med att en väldigt detaljerad version kan hittas i min kära lilla Filippas blogg -
http://filippas.blogg.se. LÄS! Det är väldigt roligt! Jag blev även anmärkt på att ordet "Herre gud" väldigt ofta tycks falla ut ur min mun. Det var väldigt roligt att upptäcka det för gissa med vilka ord jag valde att uttryckta min reaktion, jo - Herre gud, såklart! Vi skrattade åt det. Något annat vi skrattade åt bildades hemma hos mig framför vänner när Flippa plötsligt mådde dåligt och Gabriel sa med en tröstande röst: "Du kan få kräkas i min ficka", vilket vi andra, med vår smått perversa humor uppfattade som: "Du kan få kräkas i min fitta". Vi kommer aldrig glömma "kräks i min fitta" som numera är heliga ord. En del tråkiga saker har förstås hänt under detta lov också, men det är ingenting jag vill skriva så här offentligt... Men jag har gjort bort mig, och tydligen krossat endel hjärtan också. Nära vänner vet vad jag pratar om. Och vissa nära inte.  

Jag pluggar just nu, det är tråkigt, men mathilda hjälper mig så det är roligare. Hur som helst har jag bestämt mig för att ändra på vissa saker i mitt liv. Endel saker mer privata än andra, hur som helst ska jag göra saker för att bli lyckligare. Exempelvis ringa min underbara Mandis oftare,  har verklgien saknat henne under detta lov. Asså, fatta, har inte sett den underbara människan sen i torsdags! Snart en vecka sedan! Det är ett fucking mirakel (ja, jag blandar svenska och engelska ibland) att jag överlevt. Men nog nu, nu ska jag antingen fortsätta plugga, eller skriva ett nytt inlägg :P Vi märker hur det blir...

Puss & Kram på alla!
// Madeleine 

Kommentarer
Postat av: Filippa

Gullis! Übersexig bild, förresten ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback