Pause to live

Nu är jag på vippen att haka på trenden (alldeles för sent) och sluta blogga för ett tag. Känns som att jag "helt enkelt inte är i det stadiet just nu" och fråga mig inte varför, för inte ens jag vet. Fast som med alla andra löften jag gjort kommer det förmodligen sluta med att jag skriver ner några rader ganska ofta ändå, bara för att det är så himla kul. Men bara så ni vet - om jag inte skriver så har jag åtminstone delat med mig av det. Ring mig istället, jag tycker om att prata i telefon nämligen. Ta hand om er sötnosar, jag älskar er!

// Madeleine

Kommentarer
Postat av: C

Jopp, det blev ingen bloggpaus utan ett adjö istället.. To bad!

Postat av: Madde, maddemagnerius.blogg.se

fin blogg, skriv gärna något i den

2007-12-30 @ 20:38:57
URL: http://maddemagnerius.blogg.se
Postat av: Christianane

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2009-07-24 @ 07:18:36
URL: http://christianane.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback