Jag är en fin liten ballong.

Glömde tala om för allmänheten att jag faktiskt tvingade mig själv vara lite social(?) och gick på The Wave i lördags med Mathilda :) Hade det verkligen skitkul, tack så supermycket gumman! Kvällen hade till och med varit nästan perfekt om det inte varit för alla slemmiga, hemska killar! Seriöst?! Är snygga tjejer (som säkert spenderat timmar på att lägga håret perfekt och fixa till den helt ljuvliga makeupen bara för att några killar ska titta åt hennes håll) till för att få ett slemmigt äckels händer tryckta mot sin rumpa, bli "shakad" mot och sedan bli upphånglad på tre kvadratdecimeters yta för att sedan bli lämnad när killen ska till att byta saliv med nästa tjej efter att ha utfört samma "parningsdans" som han gjort med tjejen innan. (Mina damer och herrar, jag tror att jag just skrivit världnes längsta mening!) Det tkr jag i alla fall är lite över gränsen, men som min kära Mathilda sa, det är ju lite det som är grejjen. 

Vi får se om jag vänjer mig förr eller senare ;) Hoppas hursomhelst på att få träffa en person imorgon, vi får se om det löser sig på det sätt som jag vill att det ska göra. Gud vad sugen jag blev på Iskalla hallon. 
Jaha, jaha, nu ska jag som sagt förmodligen börja krypa till kojs? Oh my god, jag börjar bli tantig!
Sov så gott mina kära <3  

Kommentarer
Postat av: Mathilda

du glömde att nämna mina ögonkontakter med alex moreno, och den otroliga vinken!!(ögonkontaktsfaktor: 219)
puss älskling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback