First lines ever written in this blogg.

God dagens!

Detta är nu min supernya, färska underbara blogg! Vill tacka Filippa och Simon som båda fått mig skapa den. haha. Det är nu den första januari 2006 och ett magnifikt tillfälle att skapa en ny blogg tycker jag, jag menar, datumet säger ju sig självt? Har haft den tråkigaste dagen på länge iofs, men jag är glad ändå :) (vissa säger till och med att jag är FÖR glad) men jag är glad ändå? 

Men imorgon blir det kul, då börjar vardagen och man kan lägga all jobbig Jul & Nyårs-hysteri bakom sig, ska till och med välsigna New York med min visit (höga tankar om sig själv) på torsdag. Längtar så jag blir galen! Ska kort sagt bli fantastiskt. 

Nyåret blev firat på min vackra balkong, 7 våningar upp, för alla som undrar. Drack tre klunkar champagne och stod ute i kylan i sammanlagt 20 minuter samtidigt som jag desperat försökte ringa min älskade Mandis. ni kan ju tänka er hur det gick ;) Telefontrafiken gillade inte mig just då...

Men nej, detta får räcka tror jag... Tycker verkligen det är superkul med denna nya blogg! Hoppas den får många roliga läsare som framförallt: skriver kommentarer! Come on people, take a hint.

Men ha en underbar dag och
take care <3

// Madeleine

Kommentarer
Postat av: Foundrask

Great site, keep up the good work

Postat av: Runeamna

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2009-03-06 @ 09:01:46
URL: http://runeamna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback