Förfrusna Tår!

Hello!

Oh my jesus, har precis ätit den största portion mat på minst 5 veckor.... Men trots att magsäcken säger stopp så får man väl offra sig ibland(?) Speciellt för Barillas Spaghetti med en underbar köttfärssås. Justja! Mina tår dog idag, (datum för begravning kommer senare) dem tyckte väl inte om att vandra runt i snön med mina vinterskor (som borde göra tricket eftersom att de kostade 1 400:- ! ) så dem frös väldigt. Och eftersom att jag även försökte utsätta Kurosh för mina snöbollar med mina extremt tunna vantar förfrös även fingrarna. Så det är ett under att jag kan skriva detta! Men sedan så fick jag tina lite i Kurosh trappuppgång så jag överlever nog...

Det är alltså min dag, den andra dagen detta år spenderade jag alltså tillsammans med min goda vän Kurosh. Dock att han egentligen var tvungen att lämna mig efter bara två timmar är väl ingenting att bry sig om :P Men envis som jag är lyckades jag behålla honom i mitt sällskap minst 1½ timme till... För övrigt så kan jag berätta att Simon just skickat en kopia på världens roligaste mejl till mig, skrivet av honom själv. Nästan lika roligt som Kurosh's min när jag berättade att mitt sprillans nya, underbara läppglans från Make Up Store kostade 125 pix. Det ser man bara en gång! Men nu känner jag att jag börjar babbla om mindre intressanta saker, fast iofs, vad har man bloggar till? Det är väl roligt ändå?

Just nu saknar jag min älskar Mandis väldigt mycket, men jag ska ringa senare. Dessutom är det ju snart dags för CSI! En av världens absolut underbaraste serier! Ett tips till alla som inte orkar sitta uppe till 4 på morgonen, ställ videon på inspelning och kolla vid frukosten istället. Kom jag på alldeles själv ;P 
Men hur som helst, nu ska jag lämna denna dator...

Men puss & kram på er alla!
// Madeleine  




Kommentarer
Postat av: Simon

Gullunge

Postat av: Sandra

Hej hej! =D Gud vilken mysig blogg du har om precis lagom viktiga och intressanta saker. Ingen kommer orka läsa min för det kommer antingen stå om jobbiga tankar om allt konstigt man kan tänka sig eller ren skit hehe... men men.... man måste ju få skriva av sig lite.... visst är det kul med blogg!! =D Föresten, jag har köppt snyggaste klockan på hela jordklotet!! =D Nej, nu får jag sluta... det här är ingen gästbok och du kan inte änns svara... jaja hej då PUSS

2006-01-03 @ 20:39:37
URL: http://zandras.blogg.se
Postat av: Sandra

eller går det kanske att svara hmmm... varför skulle man annars lämnat e-mail?

2006-01-03 @ 20:40:25
URL: http://zandras.blogg.se
Postat av: tillie billie gang

håller med, CSI är bäst..! (fast kan tänka mej att jag gillar vänner, OC, lost och prisonbreak lite mer, och du desperata hemmafruar!!)

2006-01-29 @ 00:16:57
URL: http://tilliegang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback