Ingående Användbar Information:

God afton!

Ska sluta inleda mina inlägg sådär. Kommer göra mig själv irriterad annars ;P Detta var så roligt att jag var tvungen att skriva ett inlägg till! Nu när mina föräldrar ligger och sussar i soffan och brorsan är hos en kompis så ger det ju mig ett utmärkt tillfälle att uppdatera alla andra om mitt liv...

Det är nog inte så många som vet att jag helt enkelt dyrkar Kelly Clarkson! Hon rockar! Oturligtvis finns det ju dem stackars människor som inte håller med mig på den punkten, men det behöver inte jag veta. Jag tycker ändå att hennes låt "Behind These Hazel Eyes" är den bästa låt som någonsin skrivits! Sen så har ju den otroligt sexige (gillar det ordet) Jesse McCartney fått äran att pryda mitt skrivbordsunderlägg på min kära lilla dator ... Min profil på PA också för den delen. Sen så måste jag ju bara säga att jag fullkomligt ÄLSKADE filmen Narnia! Såg den i fredags och det var bland det absolut bästa jag sett på länge!

I torsdags så var jag ju på bio också! Herregud, 3 ggr på en vecka (såg "Broken Flowers i måndags också). Men i alla fall, då såg jag "I hennes skor" tillsammans med Mandis, tack än en gång älskling! Den var bättre än vad jag hade väntat mig. Dessutom förtjänade vi faktiskt att se den eftersom att vi ägnat timmarna innan med att springa runt i olika butiker i jakt på ett sammetsband. Lyckligtvis hittade vi ett till slut så Mandis blev nöjd. Saknar henne.

Sitter just nu och äter ett litet mellanmå, har inte ätit sen frukost kom jag på :S
Men i alla fall, ha det så bra allihopa! Kramar på er!

// Madeleine

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej hej! =D Vilken mysig blogg du har om presis lagom viktiga och intressanta saker... jag undrar om nån orkar läsa min för antingen kommer det vara asjobbiga tankar om allt konstigt som kan tänkas eller bara ren skit haha men men... man måste ju få skriva av sig lite... värsta kul med blogg eller hur! Föresten jag har köpt världens snyggaste klockan idag!!! =D Nej nu får jag sluta.... det här är ingen gästbok och du kan inte änns svara... hej då PUSS

Postat av: tillie billie gang

vilken underbar blogg madde! saknar dej!
/Mathilda

2006-01-29 @ 00:14:00
URL: http://tilliegang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback