Kinarestaurang, yippie!

Hej Svejs!

Innan jag glömmer måste jag bara skriva i min blogg att det är Rubens födelsedag idag! WOHO! Grattis än en gång! Denna dag blev inte som jag intalade mig själv att den skulle bli för ca 18 timmar sen, då hade jag tänkt ut exakt vad jag skulle göra (in i minsta detalj) men såklart, inträffade bara en utav dessa saker. Det blir ju aldrig som man tänkt sig, but life goes on I guess... Vid frukosten kollade jag såklart på en helt underbar film - Beethovens 2:a! Haha, älskar dem filmerna! Och imorgon är det trean som gäller! Men för att komma in på rubriken så åt jag ju såklart en delikat  middag bestående av nudlar och friterad kyckling på en underbar kinarestaurang i skärholmen. Efter att vi hämtat ut lite p-piller såklart till våra extremt höglöpande, galna, överkelsjuka katter.

Imorgon är det onsdag, jag gillar onsdagar. Men eftersom att jag måste ställa in mig på engelska nu eftersom att, som ni alla vet, jag åker till new york om mindre än 36 timmar... Men angående onsdag, världens konstigaste namn (på engelska). Jag menar, Wednesday? Vem tusan kommer på ett sånt namn och vem i hela fridens skulle vilja lära sig det? Usch på det. Fast jag vet att det är typ världens minsta grej att bry sig om (ännu mindre värt att kladda i sin blogg med) men i alla fall, jag hade lust att hacka lite på det engelska språket, även om jag älskar det. Så tack för mig. 

Nu är klockan över nio och jag vet verkligen inte vad jag ska göra... Jag älskar ju att prata bort min tid i telefon, med det är allt för få som ringer för att kunna 'make a living' av det (märkte ni hur kul det är att hoppa mellan svenska & engelska?!) Så nu tycker jag att ni människor där ute, (förmodligen dem som har mitt nummer) take a hint för sjutton och ring mig! Man kan ju tycka att det är min plikt att ringa eftersom att det ju ursprungligen är jag som är pratsugen, men det är jag för lat för. Så, där kom det! 

Nä, nu måste jag fortsätta slösa bort min tid på PA, så ciao bellas & bellos och ha det bra!
Puss & Stor Kram,
// Madeleine 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback