New york, New york...

Tjollahopp!

Hade påbörjat ett rykande fräsht inlägg om hur jag spenderat gårdagen med min udnerbara Mandis, hade beskrivit det mesta och tagit med alla små söta detaljer. Tråkigt nog hann fönstret stängas ner innan jag hade skrivit klart och sparat så därför gick det alltså förlorat :´( Jag gråter! Men jag får helt enkelt återkomma om det.

Nu till en annan anledning att jag skriver detta, jag ska nämligen åka till New york idag!!! *paus för avundsjuka suckar* Planet som kommer ta mig och min familj ifrån kontinenten går om exakt 3 timmar och 7 minuter. Kommer förmodligen få det underbart där borta & det är förmodligen det som håller mig borta från att uppdatera mig i denna vackra blogg. Men räds icke, jag är tillbaka the january 10th.
 
Ha det så bra här hemma i Sverige i alla fall! Ta hand om er alla!
Pussar & Kramar!
// Madeleine 

Kommentarer
Postat av: Aseviajes

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback