Swedensupporter

Hotpants med SWEDEN på asset, fika på Sandy's, telefonsamtal med englandsressenärer samt en hel del skratt med Emma var på sin plats och det sammanfattar i stora drag hela min måndag. Det har hänt en hel del sedan jag skrev och uppdaterade er sist. Massor av saker. När jag kom hem från Malta till exmepel firade jag min egen hemkomst genom att kolla på tolv avsnitt av Vänner, med hunden gosandes på magen, mellan klockan halv tre och åtta på morgonen. Normalt betéende? I min värld, ja. Men jag är/har råkat bli beroende och hade levt utan härligheten en hel vecka! A living hell if you ask me.

Jag har blivit fotbollsintresserad *paus för applåder* och riktigt upprörd när Portugal slog ut England och överdrivet glad när Fransmännen tog hem segern mot Brasilien. Jag älskar fotboll! Det trodde ni inte om mig, va? För övrigt kan jag meddela att jag är nu för tiden är överdrivet klädtokig och modeintresserad, (jag är intresserad av mycket, jag). Jag har även fattat tycke för Chris O'Donnel (vars bild ni hittar i föregående inlägg), fast det var länge sedan jag föll för godingen, jag valde bara gå ut offentligt med det nu.  Nu mer om gårdagen. Gårdagen blev en av de bästa söndagarna på länge, eftersom att jag för exakt en vecka sedan blev attackerad av en brännmanet var den söndagen inte särskilt trevlig. Gårdagen innehöll biofilmen "Take the Lead" med Anthonio Banderas, en mysig brunch på Jimmy's med förträffligt (haha) sällskap samt en mysig promenix genom staden med mammsen. Nu till idag. Mitt liv är underbart! Idag skrattade jag mer än jag gjort på länge, tack vare den fina Emma's sällskap. Min danskompis som jag började snacka med i omklädningsrummet för en tid sedan och nu får avnjuta en fika med mitt i sommarlovet. I love my life! Justet ja, jag glömde textraderna som ska vara i början av inlägget, men aja, ni klarar er säkert utan får vi hoppas. Utan en textrad i ett inlägg. Ta hand om er, människor!

// Madeleine  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback