Tystaden av saknaden

Are you gently sleeping here inside my dream?
And isn’t faith believing all power can't be seen

Jag saknar, jag saknar och jag saknar. Mitt hjärta är tomt utan alla skratt som brukade fylla dagarna, utan alla kommentarer som hela tiden fälldes. Trots att dessa dagar också innehåller det är det inte samma sak utan allt annat. Men nog om mitt saknande, det börjar trots allt bli lite tjatigt. Nu till något annat (jag ska bli nyhetsuppläsare när jag blir stor) Idag, äntligen är det Brokeback Mountain som gäller! Har tjatat om att se den filmen ända sen den kom och av någon konstig anledning har det inte blivit av. Nu är hur som helst biljetterna bokade och sällskapet Gabriel fixat! Lucky me. Kvällen kommer bli underbar. Nu måste jag gå ut med lilla vovven, nu när jag har sommarlov är han mitt ansvar dubbelt så mycket än när jag har skola, som om han bryr sig? Ät fisk och ha det bra!

// Madeleine  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback