Cat deluxe

Tjohejsan! Jag har praoat, färgat håret, fått ett sommarjobb, ätit en BigMac, gjort slut på för mycket pengar och sett Mission Impossible 3 de senaste dagarna för att fatta mig kort (vilket Viktor påpekat att jag borde göra oftare). Jag är även allmänt nöjd med livet.

Vi var i Gamla Stan idag, att bro på hallonsaft (jag vet), hela åttan, nästan. Det var väl trevligt antar jag, fast dagens roligaste händelser började när läraren sagt att vi fick gå. På medeltidsmuséet kickade jag Viktors ass i chack, all ära åt mig. (hoppas verkligen att han inte läser detta) Sedan åkte Han, Kurosh, Simon & jag in till stan och såg Mission Impossible 3, Viktor var en ängel och bjöd mig på min biobiljett. Me love you! Den var super, as, skit och dunderbra! En film helt i min smak, förvånande nog. Host. Nämen seriöst, den var skitbra. Gå och se. Sedan så gick alla vidare till donken förutom Simon som gärna ville äta sin födelsedagsmiddag någon helt annan stans än på donken, vilket man kan förstå. Grattis än en gång min söta underbaring! Dagen har kort sagt varit väldigt bra och det enda som återstår är ett par telefonsamtal med mina livsnödvänigheter. Kärlek till den man som uppfann telefonen. Ha det bra hur som helst, människor, jag längtar efter sommaren.

// Madeleine  


Kommentarer
Postat av: Leanderjennie

Este é un proxecto capitaneado polo profesor Vicente Pena e auspiciado polo Consello da Cultura É moi interesante, .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback