Repor i mitt liv

Denna värld är hemsk! (sjuttiotusen utropsteken) Gud förbjude, det som har hänt är helt enkelt förödande! Det som har hänt fick egentligen inte hända. Jag sitter här och tårarna rinner nerför mina kinder, åtminstone två. Det. har. blivit. repor. på. min. RENT-skiva! När jag skulle spela min älsakde musik så raspar det till något förfärligt och det går knappt att höra vad dem sjunger! Jag tar ut skivan för att se vad som är problemet och då upptäcker jag ett tjugotal reporpå min ovärdeliga skatt. Förödelse. Ack, så hemskt! Om du älskar mig köper du en ny.

Jag var glad för tio minuter sedan. Jag har haft en underbar helg med Mandis som inkluderade färgning av mitt hår (som numera har en väldigt mörk, brun nyans som klär mig utmärkt!), vaxning samt Dove's nya Summer Glow Body Lotion som gjort min hy någon nyans brunare. Jag är fräsch, gott folk. Det har hänt så mycket denna helg att jag inte hinner skriva upp allting, speciellt inte med tanke på att jag måste gå om tre minuter. Men hur som helst, så uppdateras ni lite senare, och jag ber om, ursäkt för att jag inte skrivit på ganska länge. Men ni vet hur det är..? Now I have got to run, have a great day folks!

//Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback