Det vädras Nachos!

Lördag kväll, ny bolero, nydushad, lockigt hår, osminkad, nytränad & bäst av allt, väldigt glad :D Kom på igår att jag inte orkar vara ledsen för X antal saker så nu har jag bestämt mig för att från & med nu är jag extremt lycklig! Bra deal jag gjort med mig själv, va? Dessutom har jag kommit på att man lever ju bara ca 82 år (personligen hade jag tänkt bli 123) och hur kul är det om man gått runt och varit nedslagen 50% av tiden? Så alla som verkar tycket att jag ser ledsen ut, ryck upp mig! :P

Fast nu tänker jag faktiskt vara ledsen, för en sak! Nämligen att vår underbara matte-& Idrottslärare ska sluta efter sommaren :( Är så grymt ledsen för det! På den punkten är jag nog svår att muntra upp. Men hursomhelst så får man väl uppskatta den tiden vi får, resten av terminen, trots att jag håller på att bli "koko" på den här dumma vintern får jag väl börja tycka om den så den håller sig kvar så att inte sommarn kommer & tar över.
 
Så, nu har jag fått skriva av mig lite! Nu börjar snart melodifestivalen och den ska ju såklart spenderas, en plikt, i soffan med popcorn. Men det betyder såklart inte att man inte får sitta och asgarva åt alla ;D
Ahhh, ser fram emot det :) Jaja, ha det bra alla så hörs vi!

Pussinussi <3
// Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback