Jag är byxmyndig.

Om man bortser från den lite perversa rubriken så kommer detta bli ett normalt inlägg, bara så att allmänheten vet! Idag har jag haft fredag, det var ganska tråkigt, om man bortser från några extremt roliga händelser förstås! Men eftersom att det är roligare att läsa om roliga saker än tråkiga tror jag att det är dem ni nu kommer få läsa om. Det roliga började nog inte riktigt förrän på gymnastiklektionen dock, där ett antal extremt roliga saker inträffade, bland annat att min näsa gick och dog ;D Ja, det var kul. Notering, brottas inte med Mandis, hon är extremt stark! Sedan så fick jag grov knupps på tvärbanan som hade varit olydig och kolliderat med en dum och blind (och helt onödig) bil. Detta resulterade i att jag och Mandis lekte tåg ända från mårtensdal till gullmarsplan. Wuppie för oss! Jag fick vara klicke-dick-vagnen ;D Haha, ni som sett "Aristocats" fattar. (Fast jag tror att det kan vara svårt ändå, att förstå grejen alltså) Ehm, nu lämnar vi det. Sedan så fick jag såklart åka och dansa, mitt rena lyckopiller. Jag älskar att dansa. Fast Mimmi hade tråkigt nog ont i magen och alla andra i vår lilla grupp, som brukar hålla ihop bland alla andra läskiga människor, var sjuka :( Fast Sandra var där, och det var tur. Annars hade det inte varit lika roligt! Hoppas dem andra blir bättre snart! Hur som helst fick jag senare under kvällen träffa min U-N-D-E-R-B-A-R-A Gabriel som jag som alltid har så roligt med :) Och lägg detta ord på minnet gott folk: Surikatpenis. Vårt nya ord! Vi ska smitta folk. Nä, nu börjar klockan bli mycket och eftersom att jag ska arbeta lite grand imorgon är det nog bra att gå och lägga sig. Men jag vill bara påpeka, idag har jag varit byxmyndig i exakt en vecka! Moahaha, nu lät jag pervers igen :P Men det får man faktiskt lov att vara, klockan halv ett på natten! Så, men god natt gott folk! Sov så sött <3

// Madeleine    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback