Konfirmation, cosmo & bowlingtävling.

Där har vi min söndag. Fast bowlingtävlingen är jag inte så säker på längre.... Jag anmälde mig tydligen försent så alla platser var upptagna..! Taskigt, hemskt och ruskigt läge! Aja, jag får väl gå igenom 4 deltävlingar nästa år istället för att få komma till final. Sitter just nu här med en hals som fortfarande sover (ngn väck den, snälla?!) kl. halv tio på morgonen med en cosmo på vänster sida. Anledningen till att jag tvingar upp mig själv så tidigt är för att jag har konfirmationsmöte... (kl. 11 en söndag, det säger sig självt) Sedan får jag gå hem och sova! Om ingen ringer till tävlingen & sjukanmäler sig förstås. Vi får väl se.
Annars så ha en underbar söndag alla!

Pussinussi (somebody stop me!)
// Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback