Kryddig sallad

Jag har extremt ont i magen, om det beror på all  hallonsorbet jag ätit idag eller på något annat har jag ingen aning om. Av just dessa anledningar funderar jag på att flytta till Mexico och utbilda mig själv till läkare. Dessutom börjar jag bli (har blivit för läääänge sedan)  extremt irriterad på den här oändliga snön! Det känns som att man ska behöva imoprtera solstrålar från grekland för att få den satans bomullen att försvinna! Jag tror detta är första gången i hela mitt liv det är snö på min födelsedag, om den itne hinner försvinna tills imorron det vill säga. Men men, nu ska jag iväg och få lite riktig mat i mig :)

So long!
// Madeleine


Kommentarer
Postat av: Despina :D

Tjenaaa :D Guud va du skriver o skriver.. tagentknapparna kommer gå sönder snart re :P haha.. nära du skriver väldigt fint, o jag säger dte lite tidigt men GRATTIS ;D.. jag kommer även säga det imorgon också, men vill vara lite tidig också (A)
Du är allt för underbar !, riktig författare :) tihih :D

Puss Puss på världens skönaste människa, som alltid får mig att SKRATTA !!(h)(k)

2006-03-23 @ 19:35:19
Postat av: Despina :D

Tjenaaa :D Guud va du skriver o skriver.. tagentknapparna kommer gå sönder snart re :P haha.. nära du skriver väldigt fint, o jag säger dte lite tidigt men GRATTIS ;D.. jag kommer även säga det imorgon också, men vill vara lite tidig också (A)
Du är allt för underbar !, riktig författare :) tihih :D

Puss Puss på världens skönaste människa, som alltid får mig att SKRATTA !!(h)(k)

2006-03-23 @ 19:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback