Status: Kidnappad

SHOHEJSAN! :)

Vid det här laget måste nästan hela världen veta om att det är min födelsedag imorgon! Det känns som om jag inte har något mer intressant att prata med människor om, men egentligen är det väl rätt stort ändå? Jag överger fjortisvärlden för att bli både straff- och byxmyndig. (woho!) Hur som haver har firandet av denna mgnifika dag (den 24 mars) börjat redan för mer än en dag sedan. Igår morse fick jag en tidig födelsedags present av mina underbara föräldrar - nämligen  "lovely", världens underbaraste parfym! Filippa kan intyga det dessutom.  

Firandet tog dock inte slut där, nej nej, och min födelsedag har inte ens varit än! Herregud! Men iaf så får jag reda på vad Mandis smugit omkring med den senaste veckan, nämligen en kidnappning av självaste MOI! Så jag bowlar som hör varje onsdag till och helt plötsligt i slutet av träningen står ju självaste Mandis & Sandra där! Ni skulle sett min min när jag upptäckte att dem var där! (ehm, ja, det tog en stund) Det var så överdrivet kul & trots att jag fortfarande var i chocktillstånd lyckades jag sätta mig på den lilla "tron" de förberett åt mig i form av en vanlig stol och en väldigt färglad halsduk. Där satt jag samtidigt som Sandra och Mandis framförde en av de roligaste låtarna jag någonsin hört (Waterloo & Främling med väldigt omgjord text) och skrattade så mycket att mina kindben domnade av! Alla i bowlinghallen såg lite roade ut. Sedan så började kidnappningen på riktigt och jag fick en värligt kliande halsduk knuten framför ögonen och blev sedan bortförd ända till det trevliga västerhaninge.  

Väl där åt vi en helt underbar middag, åt hallontårta och spenderade natten med att snacka, skratta & titta på "Ett monster till svärmor" i sällskap med extremt mycket godsaker! Hur som helst ville jag bara säga att jag uppskattade verkligen gesten & blir varm av bara tanken på att det finns sådan omtänksamhet i denna värld, och runt mig också är ju bara ett så stort plus det kan bli! Kort sagt, tack så jättemycket! Och tack till alla andra som grattat mig och varit så oändligt gulliga mot mig ;D Well, tomorrow is the big day and wish me luck for the day when I'm entering the world of 15-yearolds! 

Kram på alla fina människor! Vi ses <3
// Madeleine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback