Väldans bra dag!

Tjo kis!

Trots att min morgon (som alla andra mornar) blev ganska komplicerad; Johan på telefon, bestämma om man ska åka in & dansa eller inte, mobilen konstant ringande och hjälpa Mandis skälla ut den dumma tvärbanan som inte stannade på hennes hållplats, så blev den här dagen väldigt underbar! Det började med att Mandis & jag, som inte setts på hela 6 dagar(!), tog igen lite förlorad tid genom att lägga oss på extrasängen som står i vardagsrummet och diskutera väldigt viktiga saker (bland annat hur kräkningar heter i alla olika former, om får kan kräkas och sedan flöt det bara på kantat med massor av skratt!).

Vi fick lite bråttom när vi skulle åka in till stan för att hämta ut ett par biobiljetter som vi hade bokat. Inte nog med att det tog evigheter för mig att hitta min mobil utan sen så måste såklart hissen stå och mögla i tusen år innan den vill komma och skjutsa ner oss från sjunde våningen. Vi fick springa för att hinna med  tvärbanan.

Väl inne i stan planterar vi oss till slut i den lilla (5 rader!) biosalongen framför "Stolthet & Fördom", den där nya filmen med Kiera Knightly, och njöt av en bägare popcorn tillsammans med loka citron. När hungern tog över drog vi till vårt favorit-Sandys (åtminstone mitt) och åt oss mätta på deras underbara måltider! ;D Hur som helst, hade en helt fantastisk dag, och tack så otroligt mycket min lilla sockerboll för att du gjorde den minnesvärd. 

Nå, god natt allihop! Be good readers and check this blog out more than you do now! (Vad är det med mig och engelska?!) Sak samma, have a good day... (grah!)
Pussinuss!

//Madeleine  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback