Friktion

Vi är lediga! Hallelujah! Det var extrmet länge sedan jag fick ägna en hel dag åt att skriva, kolla sönder ögonen på 'vänner' och prata mycket i telefon. En hel dag! Sådana stunder är ovärdeliga. Gårdagen var faktiskt väldans mysig dock, trots skolan, fast det mysiga började förstås inte förrän den hade slutat. Eller jo, det gjorde den! Fick ett glädjerus under SO-lektionen som varade resten av dagen/kvällen/natten. Först följde jag min fina Mandis till medis för att sedan åka tillbaka till skolan igen. Det var värt det dock. Kurosh, Viktor, Sandra och jag åkte sedan in till stan, äter en gudomlig pizza (Super Supreme med cheese crust) på Pizzahut och ser sedan Da Vinci-koden, sal ett, i salongens balkongsoffor! Talk about luxory... Sedan fick jag även spendera lite tid med min favorit-Gabriel och även träffa hans Amanda och Nicolina, det var roligt. Well, now i have got to go! Take care pepole <3

//Madeleine

Kommentarer
Postat av: Caspereira

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback