Jag var bara tvungen...

Lyssnar på just nu: "Chariot" med Gavin DeGraw, såklart! Vad annars, fågetecken utropstecken.
Jobbigaste skolämnet:  Alla är lika tidsfördrivande, men genomlidliga när man har Mandis brevid sig.
Favoritcafé: Sandy's på Drottninggatan, mys-pys! Underbar omgivning och underbara mackor!
Favorittidning: Tough one! Måste nog visa att jag kan vara typiskt kvinnlig ibland och svara Cosmopolitan, älskar faktiskt den tidningen! Men Pause, Elle & de andra typiska modetidningarna ger faktiskt väldigt mycket njutining de också (oj, det där lät perverst?)
Största som händer i sommar: Malta, tror jag. Ren nöjesresa! Ska bli så extremt underbart! Vill dessutom spendera lite tid med i Brystal tillsammans med Mandis, men vi får väl se hur det blir med den saken.
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina sjukt snygga, (läs:) vita jeans från Cheap Monday.
Längd: Extremt lång, säger vissa. Runt 1.80 skulle jag tro, något kortare kanske. Men andra säger att det är fint att vara så lång, för då kan man bli modell! :)
Byter gärna garderob med: Mandis, Irma m.fl. men helst vill jag utveckla min egen!
Vanligaste färgen på mina kläder: Svårt! Svart kanske, men jag älskar vitt! Och har det på mig rätt ofta, det med. Men usch vad svartvit jag verkade helt plötsligt! Har faktiskt lite färglatt också!
I sommar kommer jag gå klädd i: Massor med moderiktiga klänningar i Mischa Barton-stuk.
Men absolut inte i: Päls och kaninöron(?) 
Jag doftar: Lovely by SJP, den är perfekt.
Min yngsta kusin heter: Magnus, är väl vuxen nu skulle jag tro.
Favoritmodellen just nu:  Kommer alltid älska Tyra Banks mest av alla!
Byxa eller kjol?: Byxa, tror jag. Fast gärna den lite kortare varianten så söta pojkar kollar så gulligt på en :P
Sminktips till allmänheten: Krämögonskugga är Guds gåva till mänskligheten.
Jag trodde att han skojade när han sa: "Såklart du kan"
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: Oj, vad svårt! Något dyrt, förmodligen. Just nu dregglar jag efter ett par kilklacks-sandaletter från Ayayo, som ni alla förmodligen redan vet vid det här laget ;)
Senast utlästa bok: "Kort kjol", så hemsk & så sorglig.
På rasterna i skolan: Står vid Mandis skåp och berättar vilken lektion som är vår nästa.
Mitt rum kan beskrivas som: Just nu har jag ju inget, eftersom den delen av lägenheten renoveras i denna minut, men sen blir det himmel och pannkaka! Ska med hjälp av IKEA skapa ett rum som jag aldirg kommer vilja lämna! Aldrig någonsin!
Mig själv med tre ord: Omtänksam, snäll och lång.
Jag tränar: Dans, pilates, joggar & sover...
När jag var liten ville jag bli: Polis. Tror att det var för att man fick en egen hund eller nåt i den stilen(?)
Linje på gymnasiet: Just nu hoppas jag på att Rytmus ska tillfredställa mina krav, annars blir det väl Södra Latin, om man kommer in, Viktor Rydberg, eller kanske till och med läkerlinjen (min och Mandis nya dröm, att bli kirurger! Vi kommer rocka operationssbordens sockar!)

Kommentarer
Postat av: Terjemarita

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback