Excellent mistakes

Denna tisdag, denna fantastiska tisdag, var den sista skoldagen vi tvingades spendera i våra instängda klassrum, vi har nämligen inga fler lektioner detta skolår! (WOHO! Underbara sommarlov!) Anyway, bara för att suga ur oss den sista droppe lust vi någonsin haft att gå i skolan, så hade vi såklart ett prov idag också. Naturvetenskapsprov, var trött som en åsna när detta skulle skrivas. Somnade nämligen mitt i mitt pluggande igårkväll och var därmed tvungen att plugga lite till så fort jag vaknade. Smidigt, jag vet. Anyway, den absolut sista dagen med lektioner detta år flyter på, får veta nästan alla mina betyg vilket leder till både extrem lycka och extrem irritation. Efter skolan så lallar jag och min posse runt ett tag och åker sen in till stan för att shoppa lite grand. När alla shoppingbehov är tillfredställda var vi såklart hungriga, det tar ju på krafterna att flumma i butiker. Detta leder till att vi köper middag på BK och sätter oss och njuter av lite fresh fries och hamburgare och läsk på en gräsmatta i Brunkebergs torg. Jag kom hem lite senare med en extremt fin rosa klänning med vita prickar, 'ballerinastrumpor' och lite cold wax strips. Tänkte fixa till benen nu när det är shortsen, kjolarna och klänningarnas säsong nu. Sedan åkte jag iväg med mammsen till våran kör-repetition. Nu är det kväll och jag är trött. God natt!

//Madeleine 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback