It's over with

NU ÄR SOMMARLOVET HÄR! FÖRSTA RING AVSLUTAD! WOHO! Märks det att jag är lite lycklig, kanske? Efter en kort och mysig avslutiningskonsert framförd av körklasserna så samlades alla små ES1Bare i klassrummet för att få sina betyg. Att gå ut ettan är självklart inte lika sorgligt som trean, där alla verkar olyckliga men ändå förväntansfulla på samma gång. Kan kappt tro att det är vår tur om knappt två år... Hjälp. Alla stod och kramade varandra precis vid entrén. Alla var så fina och lyckliga i sina breda léenden, vi har verkligen längtat efter den här dagen.

Jag och Jenny, som går i min parallellklass EN1B, firade detta genom att köpa brownies från 7eleven och sen åka hem tll hennes place. Jenny bor på landet eller Happala som jag då kallar det, mitt ute på Ekerö. Förlåt gumman, men du har ju för sjutton en fårhage precis utanför erat hus. Vi lagade lunch (shockerande att jag spenderade tid i ett kök, jag vet) och satt ute på hennes terass. När mitt tidigare nämnda shoppingberoende fick sin vilja igenom åkte vi in till stan igen. Jag köpte ett par rosa/persikofärgade shorts och två stycken väldigt fina toppar, en svart och en vit. Det är lycka, helt enkelt. 

Nu har vi precis ätit spaghetti med pesto hemma hos mig (min specialitet, eftersom det enda man behöver göra är att koka lite pasta och hälla på lite köpt pesto, briljant I say) och håller på att fixa lite. Vi ska åka iväg och möta upp Ariana snart, för att sedan åka iväg på avslutningsfest såhär i sommarlovsnatten. Mihi. Och imorgon.är det ingen skola. Vi har liksom inte skola igen förrän om 75 dagar! 75 dagars frihet. ME LÖÖÖVE THE SOMMMARLOV! ;D

//Madeleine

Kommentarer
Postat av: Madslotta

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback