New beginnings

Detta ögonblick är väldigt speciellt, på många olika sätt, av många olika anledningar. Jag sitter nämligen just nu och skriver på mitt första blogginlägg sen 5/8 2006. Ett ganska bra tag sen jag skrev någonting i denna blogg, kan man ju lugnt säga. Jag har dock på senare tid känt för att bli aktiv i mitt bloggande igen. Inte för att bloggande har gått och blivit mainstream igen, utan för att det nu är sommar och det kommer hända en hel del sjukt grymma saker som jag förmodligen kommer må bra av att dokumentera. Sen att andra människor har möjlighet att se vad Madeleine, Maddie, Madde, vad du nu vill kalla mig, har för sig under sommaren är ju bara en trevlig bonus. Jag älskar att skriva, och eftersom jag har en snygg hemsida är det väl inte mer än rätt att jag faktiskt utnyttjar den till att göra just det? Så från och med detta speciella ögonblick kommer det finnas uppdateringar om vad jag än känner för att skriva om, vilket kan bli, i stort sett, vad som helst. Nu är det sommar och därmed dags för både min och bloggens nya början.
 
//Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback