Keep me busy

Jag har verkligen malt på om hur otroligt underbart jag tycker att sommarlovet är, det är jag medveten om. Det är såklart helt fantastiskt av många anledningar, tänkte nu dessutom skriva en fin liten deklaration över hur detta sommarlov kommer se ut, och allt detta är då en förklaring till varför jag älskar det så mycket. Jag har aldrig haft så mycket inbokat på en och samma sommar förut, kommer förmodligen svimma av utmattning, x antal gånger mitt under alltihopa, men det är nog ingen tvekan om att det kommer bli den bästa sommaren någonsin.
 
5/6 - Skolavslutning. Frihet. Enough said...
12-16/6 - Download festivalen i Donnington, England, tillsammmans med Eric. Ska se bl.a. mitt favoritband lostprophets live, plus en massa andra bra band också, vilka kan man se här; http://www.downloadfestival.co.uk/lineup/index.aspx
18-22/6 - Paris med gudfar, andra gången jag åker dit. Min barndomsbästis Lisa kommer dessutom vara där samtidigt som oss, så henne får man också umgås med lite grann där nere. Plus tänk på all creme brulée man kommer att äta.
23/-26/6 - Tallin, Estland med Familjen, bestående av Mamma, styvfar och Brorsan.
27-28/6 - Metaltown i Göteborg. Tvådagarsfestival med massa skönt folk.
1/7-9/7 - Sicilien med Pappa, bilresa runt hela ön med sol, bad, snorkling och massa italiensk mat.
11/9-8/8 - Sommarjobb som receptionist, jobbar mellan 08:15-16:45, mån-fre.
12/8 - Plain White T's konsert på klubben med Ariana <3

19/8 - Jag börjar tvåan... (och Eric fyller 19).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback