Båt-fan

Ska om ca 90 röra mig iväg till ännu en skiva på M/S Borgilia. Det är en båt. Ganska taskig lokal och dyr bar. Det verkar som att historien upprepar sig själv för förra gången där var jag också pank, precis som jag är nu. Då hängde jag tätt ihop med min käre vän Erik som så generöst "bjöd" mig på 3 öl. 3 öl är allt jag behöver. Jag betalade tillbaka 2 av dom på vår skiva ca 2 veckor senare. Han är snäll han, Erik.

Får hoppas på att jag hittar ett annat offer att snylta på ikväll... Usch, vad hemsk jag låter. Brukar inte snylta, det är bara det (för att citera en facebook-grupp) det finns alldeles för mycket månad kvar i slutet av pengarna. Mycket väl talat av den gruppskaparen. På tal om det så finns det alldeles för lite tid i slutet på dygnet. Har nu 88 minuter på mig att äta middag, skriva klart en engelskauppsats och kolla på ett till avsnitt av Gilmore Girls. Kommer bli en fin kväll detta. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback