People change.

Ibland suger livet riktigt jävla hårt! (vilken munter inledning, tycker ni inte?) men seriöst, det gör verkligen det. Jag vet att jag inte är den första att upptäcka det heller. Och dessutom vet jag att det finns tusen miljoner människor därute som har det minst tusen gånger värre än jag, men trots det, får man väl vara ledsen ibland? I min egen värld är jag en väldigt munter person för det mesta åtminstone, men jag vet verkligen inte hur jag är utåt, min självuppfattning behöver jobbas på, kort sagt. Sak samma. Mina deprissioner får ta plats i min blogg någon annan gång, men om ni är hysteriskt nyfikna & bara MÅSTE veta de dystra saker som gnager mig, så varsågod och fråga. 

Det finns såklart bra saker här i världen också. Som musik, till exempel, och mobiltelefoner. Att jag och Irma har blivit gulligare (ja, det heter så) kompisar är också väldigt mysigt. Vi upptäckte idag hur otroligt mysiga vi är att krama. Mest varandra förstås ;P Nämen jag gillar Irma, mycket. Och Filippa också. Och Kurre också, och ja, ni fattar prylen! Gillar faktiskt väldigt många människor när allt kommer omkring. Ömsesidigt också hoppas jag...

Nu vill hursomhelst min lillebror ha datorn, skriver om något roligare i nästa inlägg, som kommer inom kort hoppas jag! Aja, ta hand om er nu, söta människor! Ha det fint.

Pussinuss
// Madeleine    

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag såg dig 2 ggr idag. En då du grät, klappade dig lite på handen om du minns? Ville krama om dig och slänga dig på golvet och bajsa och... ja, du fattar. Men det var ju sjutusen mänskor runt dig! Skulle pratat och frågat vad som hänt lite senare om det inte vore för ditt och Irmas kramkalas ;) Ett sån't får man ju inte störa! Jag tar iaf tillfället i akt nu och frågar vad som har hänt. VAD HAR HÄNT?

Postat av: Skurt

Vad har hänt? (eeekkkkooooo)

2006-04-27 @ 23:30:12
URL: http://www.fin.blogg.se
Postat av: Madeleine

Vad ni är underbara :) Tack filippa, din handkramning där fick mig faktiskt känna mig lite bättre just i den stunden...

2006-04-29 @ 11:12:18
URL: http://maddes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback