Jag ska slå någon!

Just nu är jag riktigt jävla föbannad. Pissed off! Jag har ägnat minst 45 minuter åt att skriva världens bästa blogginlägg med listor och allt, jättefint, och det sa verkligen mycket om mig! Bra saker, dessutom. Och sen, när man ska publicera, så frågar blogg.se om mina kontouppgifter och sen är allt slit och all tid man har lagt ner på detta superbraiga inlägg borta! Puts väck, bortkastat! Är det någon mer än jag som blir sur, arg och ledsen över sådana saker? Det hade varit jättefint annars ju :´(



Jag tycker synd mig själv just nu.

Kommentarer
Postat av: Corinne

Sånt är skitjobbigt. Kruxet är att försöka skriva så fort som möjligt så att de inte hinner glömma att man är inloggad. Kommer du ihåg när hela min blogg blev ompublicerad och jag grät i tre dagar? Alla min inlägg som liksom avbildade min personlighet - raderade. Hemskt! Jag skulle väldigt gärna velat läsa ditt inlägg i alla fall. Du kan väl försöka skriva om det? P&K

Postat av: Gabriel

Du kan få slå mig om du vill, jag är tydligen en utmärkt boxningskudde (du skulle se blåmärkena).
Puss och kram, må du få blogga i frid ;)

2006-05-12 @ 21:53:58
URL: http://gabbes.blogg.se
Postat av: Madeleine

Jag vill inte slå DIG, Gabriel, älskling! Hellre datorn eller någonting annat som inte skriker eller säger ifrån... eller den som bär skulden för detta missöde!

2006-05-15 @ 23:44:56
URL: http://maddes.blogg.se
Postat av: Olarachel

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2010-04-27 @ 07:25:33
URL: http://olarachel.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback