Sunshine in the rain

Trusting desire, starting to learn
Walking through fire, without a burn


Textrader ut världens absolut bästa musikal, som ni nu alla vet vilken, förstås! Nu sitter jag än en gång och bloggar några få minuter innan jag måste iväg till skolan, det är roligast i morgonljuset helt enkelt. Jag har dans idag och efteråt ska jag och Curry (Kurosh) gå på bio & se Da Vinci-koden... Avundsjuk? Jag har dessutom varit nära att kolapsa flera ggr de senaste dagarna, lärarna har blivit galna! Vi har för mycket skolarbete just nu och allt ska vara klart innan kristi himmelfärd, gissa vem som kommer få sitta uppe mitt i natten? Jo, alla i min årskurs(?) typ... En annan sak ngn varit så god att påpeka är att jag klagar väldigt mycket, men den fina komplimangen angående min s.k. korvläpp från Filen & Irma håller mig ändå på gott humör. Trots att dumma människor har mage att förolämpa mig på det sättet. Fast, vem vet? Jag kanske klagar väldigt mycket :S Men då ger vi världen en uppgift att komma på roliga saker att prata om istället. Wupsidaisy! Nu måste jag tyvärr dra mig hemifrån för att hinna i tid till matten! Puss på alla trevliga människor där ute, you know I truly, madly and deeply love you!

// Madeleine 


Kommentarer
Postat av: Filippa

FILEN, HAAAAAAAHAHAHA DET ÄR LIKA ROLIGT VARJE GÅNG!

Postat av: Madeleine

HAHA! KOMMER ALLTID ÄLSKA ATT KALLA DIG DET :P
Fast vad är bäst, Filen eller Flippo?
Haha, älskling

2006-05-25 @ 20:02:35
URL: http://maddes.blogg.se
Postat av: Filippa

Filippa ;)

2006-05-26 @ 10:24:12
URL: http://filippas.blogg.se/
Postat av: Olaalisha

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2009-07-02 @ 07:47:07
URL: http://olaalisha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback